خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

کاشیکاری دیوار آشپزخانه با کاشی 25*40 که باند 8 سانتی نیز در کمر کار چرخیده شده است . کف آشپزخانه نیز شیب بندی شده و سرامیک 60*60  معمولی نصب شده است .

کار اجرایی در منطقه یوسف آباد تهران :




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشی بین کابینت 30*60 طرحدار به رنگ سفید :یکی از نکات قابل توجه در انتخاب کاشی بین کابینت همخوانی رنگ کاشی با کابینت ها مییباشد . و با توجه به نظر  دکوراسیون داخلی کاشی بین کابینت ابعاد ریز تر توصیه میشود مانند ابعاد 10*10-   15*15    20*20 یا 20*30  ولی بعضی از افراد به دلیل بهداشتی بودن بیشتر و یکدست تر بودن کار کاشی با ابعاد بزرگ ان هم ابعاد دوست داشتنی 30*60 مینمایند که به طور کامل فضای استاندارد بین کابینت را که بین 55 تا 60 سانتی متر است را میپوشاند .

از نکات دیگر در اجرای کاشی بین کابینت میتوان به زمان نصب که بهتر است بعد از نصب کابینت به خصوص نصب بدنه و چهارچوب کابینت عملیات نصب کاشی صورت گیرد .

از نکات دیگر به راحتی کار و چسبی بودن کار میتوان اشاره کرد که در خانه های مبله شده نیز این کار با کمترین گرد و خاک انجام میشود : یعنی شما با خرج هزینه و زمان کم و بدون درد سر میتواند کاشی مدل جدیدتر را بر روی کاشی های قدیمی با چسب کاشی نصب نمایید کار نصب چندان سخت نمیباشد با کمی تجربه کاری و داشتن ابزار کار لازم میتوانید این کار را به سادگی انجام دهید ولی پیشنهاد ما این است که برای آرامش خیال کار خود را به استادکار ماهر بسپارید .

کار اجرایی در منطقه میرداماد میدان محسنی :

استاد حمید کریمی با 30 سال سن و تجربه کاری چندین ساله در حال پخش چسب کاشی بر پشته کاشی میباشد به این روش کار چسبی روش قاشقی یا کاردکی گویند معمولاً برای نصب کاشی های ابعاد بزرگ از روش شانه ای استفاده نمیشود.

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری دیوار سرویس حمام به مدل کار مورد مشاهده با کاشی ابعاد 30*60 که شامل تک گل و باند های 8 سانتی میباشد که به صورت مورد مشاهده در دیوار حمام کار شده اند و سرامیک کف  سرامیک 20*20 میباشد:

کار اجرایی در منطقه یوسف آباد :

نمونه ای از همین مدل کار در سرویس توالت منزل:

نمونه همین کاشی اجرا شده در دیوار آشپزخانه دیواری که کابینت نصب نمیشود و وسایل آشپزخانه قرار نمیگیرد کف سرامیک 60*60 تبریز کرابن :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری آشپزخانه با کاشی 30*60 با ترکیب دورنگ و باند میانی در وسط کابینت :کار اجرایی در منطقه جنت آباد




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی بین کابینت اسپانیایی طرح سنگ برجسته با رنگبندی طرح سنگ و طرح زیبا برای دیوار های دکور و بین کابینت آشپزخانه : کار شده در منطقه رسالت خ هنگام :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir