خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

کاشی بخشی از دکوراسیون منزل و یا محل کار شماست . کاشی از دو بخش بدنه و لعاب تشکیل شده که بدنه تامین کننده استحکام کاشی و ضامن نصب مطمئن روی دیوار است در حالیکه لعاب دارای وظیفه تامین بهداشت و زیبایی و حسن نظر شماست . انتخاب کاشی برای آنان که فقط یکبار این کار را انجام میدهند , بسیار سخت است - چه مقدار کاشی برای منزل ( یا محل کار ) من مناسب است ؟
براي محاسبه مقدار كاشي مورد نياز تان باید به مساحت كار , روش نصب كاشي و همچنين چيدمان و آرايش كاشي ها دقت کنید . به عنوان نمونه با توجه به نوع وسایز کاشی , بندهاي بزرگ و نوع چیدن کاشی ( آجری , جناقی , مولتی سایز , کلاسیک , بوآسری و... ) در مقدار کاشی مورد نياز تاثيرگذار باشد . ما توصیه میکنیم که در انتخاب سایز و نحوه چیدمان کاشی از روشی استفاده کنید که دارای حداقل برش کاشی باشد . پیشنهاد ما در این خصوص باز گشایی چند کارتن کاشی قبل از نصب و آزمایش روش های مختلف قرار گیری قطعات کاشی کنار هم قبل از نصب است . این کار مثل یک پازل سرگرم کننده است در عین حال میتوان چگونگی تکمیل نقوش در کاشی نیز اطلاع حاصل کرده , از تفاوتهای احتمالی رنگ نیز مطلع شویم . همچنين به خاطر داشته باشيد كه حتي در بهترين دسته بندي و سورتينگ كاشي ممكن است درصد كمي خطاي ناشی از عملکرد اپراتور مشاهده شود ، لذا اگر سطح نصب به نحوی است که اشکالات احتمالی را نشان میدهد پيشنهاد مي كنيم حداكثر تا 5% متراژ كل براي انتخاب بهترين چیدمان قطعات كاشي بیشتر در نظر بگيريد . مثلا نصب كاشي به شكل هاي شطرنجي ، اريب و يا استفاده همزمان از دو طرح مختلف و ایجاد قاب و حاشيه معمولا ضایعات بيشتري نسبت به مدل چيدمان ساده دارد . توصيه مي شود به طور كلي بسته به شرايط طرح و فضا و زيبايي كه انتظار داريد 5% الي 10% متراژ كل كاشي را بيشتر در نظر بگيريد تا اگر در آینده تصمیم به تغییر و یا توسعه محل کاشی کاری شده را داشتید , مجدد از همان كاشي موجود داشته باشيد. در هنگام خريد به اطلاعات نوشته شده روي جعبه كاشي توجه فرمائيد . این اطلاعات شامل کد سورتر , کد رنگ و کد بچ تولیدی است که ما را در ردیابی اطلاعات محصول شما و تسریع در خدمات پس از فروش کمک و یاری میکند . اين اطلاعات را در محل مناسبي ثبت نماييد مثلا مي توانيد روي يك كاشي نمونه و در محل مناسبي اين اطلاعات را بچسبانيد . اين اطلاعات - كه شامل اعداد و حروف ميباشد - شناسنامه توليدی كاشي های خریداری شده توسط شما بوده و به نمایندگی فروش کاشی .... كمك ميكند تا در خرید های بعدی , شبیه ترين محصول به كاشي كار شده را در اختيار شما بگذارد .

آپادانا سرام




تاریخ: سه شنبه 20 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

طرح سنگ کاری کف گرانیت 40*40 طرحدار :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سرامیک گرانیتی 50*50 کویر طرح و رنگ سنگ دهبید .کار شده در کف سالن و اتاق های خواب

کار شده در منطقه دهکده المپیک




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری سرویس بهداشتی حمام با ابعاد 25*33 رنگ قرمز و سفید طرح موج :




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی چین 30*60 طرح تراورتن کار شده در سرویس بهداشتی حمام و توالت :

کار شده در منطقه کامرانیه




ارسال توسط اکبر کریمی
ارسال توسط اکبر کریمی
ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای مدل سرامیک گرانیتی 40*40 تکسرام در راهرو راه پله ساختمان در فرحزاد بلوار امامزاده :




تاریخ: پنج شنبه 5 خرداد 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

- تفاوت سنگ با كاشي چيست ؟
آيا ميدانيد براي توليد هر متر مربع سنگ از چند کیلو سنگ معدن استخراج میشود و به خاطرآن چقدر طبیعت نابود میشود ؟ طبیعتی که مال بچه هاي ماست و ما حق نداریم تمام آن را برای خودمان مورد استفاده قرار بدهیم . سنگ نسبت پرسلان و حتی کاشی کف داراي نقاط ضعف زيادي است . گرانتر است . یکدست و یک رنگ تهيه نميشود سنگ نسبت به پرسلان و کاشی سنگین تراست . اگر یک متر مربع از سنگ را در محلي فرش کنیم وزن آن حدود 70 کیلو ميشود . 50 کیلو خود سنگ و بیست کیلو ملات و غیره . اين در حالیست که پرسلان حدود 30 تا 35 کیلو وزن دارد . یعنی 20 الی 25 کیلو خود کاشی و در حدود 10 کیلو ملات آن . در یك ساختمان30 الی 40 طبقه با وسعت هر طبقه 500 متر مربع تفاوت وزن این دو و تاثیرآن روي پی ریزی ساختمان را محاسبه کنيد ؟ از طرف دیگر سنگ براحتی لکه های رنگی را به خود جذب میکند و این لکه ها تقریبا پاک نمیشوند ولی هر لکه ای از روی پرسلان ها و کاشی کف براحتی پاک میشود . سنگ در برابر مواد شیمیایی خانگی مثل سرکه ضعیف است ولی محصولات پرسلاني کاملا مقاوم هستند . اگر شما یك پارتی سنگ بخرید , پس از گذشت زماني حتي كوتاه ، ممكن نيست بتوانید همرنگ ان را پیدا کنید و برای تعمیرات احتمالی و یا محل هایی که بعدا قرار است به متراژ قبلي اضافه شوند ، مورد استفاده قرار دهيد در حاليكه براي محصولات پرسلاني اين طور نيست . بعضی از سنگ ها از خود اشعه نامریی ساطع میکنند كه به مرور زمان براي سلامتي مضر است و ايجاد افسردگي ميكند و در برابر آفتاب و باران – بخصوص باران های اسیدی در شهر های بزرگ – تغییر رنگ میدهند ولی این مورد در خصوص پرسلانها و کاشی های کف اصلا اتفاق نمیافتد . ارزان ترین نوع سنگ نيز از نظر قیمت گرانتر از محصولات سنتزی است و کار کردن با آن هم سخت است ، بخصوص روی نما و خطر افتادن سنگ در مدت زمان های طولانی بمراتب بیشتر از پرسلان است .البته ضایعات بیشتري را هم همراه دارد . فکر کنيد برای یك طراحی خاص نیاز به رنگ بندی از مواد مختلف دارید ,بعنوان مثال اگر دنبال سنگ آبی باشید باید چکار کنید ؟ یا سنگ سفید یخچالی ؟ یا سنگ طوسی و یا زغالی ؟ این مشکل برای پرسلان وجود ندارد چون هر رنگی که بخواهید وجود دارد و قابل تکرار نيز ميباشد . یعنی در هر زمانی و به هر مقدارکه بخواهید میتوانید دوباره آن را تولید کنید .
مشتريان به طور عادي از نصب کاشی شکایت دارند و میخواهند که کاشی نيز مثل سنگ بدون فاصله و بند کار شود معمولا کاشی های تولیدی بخاطر اختلاف ابعادی که دارند وقتی بدون بند کار بشوند , تفاوت اندازه های کوچیک و بزرگ کاشی در نصب درد سر ساز میشود . سنگ را هم وقتی تولید میکنند برای یک اندازه کردن قطعات عملیات چهار تراش یا بقول خارجی ها rectify روی انها انجام میشود . اگر کسی تمایل به این داشته باشد که کاشی را بدون بند کار کند , باید حتما نمونه های چهار تراش شده خریداری کند . این کاشی ها در بازار وجود دارند و کافیست که مصرف کننده از فروشنده بخواهد که همان نوعی که پسندیده رو با فرمت چهار تراش شده به وي تحویل بدهد . البته تمام تولید کننده ها , برای کاشی با ابعاد مختلف , تعریف جدا گانه ای دارند وانها را جدا جدا بسته یندی میکنند . روی کارتن های بسته بندی کالا نيز کد طرح و ابعاد را درج میکنند . اگر شما چند تا بسته رو با کد های یکسان کنترل کنید اصلا مشکلی بنام اختلاف ابعاد پیش نخواهد آمد .

آپادانا سرام




تاریخ: سه شنبه 20 ارديبهشت 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

نمایندگی پخش چسب کاشی و سنگ آنتیک فورتکس در تهران و ارسال بار به تمام شهرستان ها :




ارسال توسط اکبر کریمی

 

 معمولاً بیشترین رفت آمد ها و ایستادن ها در محیط آشپزخانه صورت می گیرد و بیشتر از هر جای دیگر ممکن است کثیف شود مانند ریخته شدن چربی غذا ها و ...  بنابرین باید تمیز شود. این نکته را نیر نباید فراموش کرد که یخچال و اجاق گاز و ماشین لباس شویی و ... لوازمی سنگین هستند که در آشپزخانه استفاده می شوند. پس کاشی انتخابی برای کف باید استحکام بالای داشته باشد. اما کاشی های  استفاده شده در دیوار لازم نیست که استحکام بسیار بالایی داشته باشند ولی باید در برابر پاک کننده های شیمیایی (اسید و باز) مقاومت بالای داشته باشند.

پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که کاشی انتخابی شما باید مستحکم و در برابر مواد شیمیایی شوینده مقاوم و جذب چربی و  رنگ نداشته باشد. البته نباید زیبایی کاشی را از یاد برد.

 برای نگهداری و تمیز کردن کاشی ها از مواد استاندارد که مخصوص تمیز کردن کاشی هستند استفاده نمایید تا عمر مفید کاشی ها افزایش یابد. زیرا استفاده از اسیدها و بازهای قوی خاصیت خورندگی دارند و به سیمان استفاده در بند کشی ها آسیب می رساند. البته نحوه نصب و شرایط محیط نیز بر عمر کاشی تاثیر گذار است.

زه کشی بین کاشی ها همیشه سیاه می شود و با شوینده های معمولی تمیز نمی شود. می توانید هر چند ماه یک بار از این روش ساده برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. اول با یک دستمال زه کشی را مرطوب کنید. بعد جوش شیرین را در یک ظرف پلاستیکی بریزید و آنقدر آب روی آن بریزید تا خمیر درست شود. این خمیر را روی زه کشی ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند و بعد روی آن برس بکشید تا سیاهی ها از بین برود. اگر جوش شیرین درست عمل نکرد، می توانید کمی سرکه سفید روی زه ها اسپری کنید و 10 دقیقه بعد به همان روش پاک کنید.

 




ارسال توسط اکبر کریمی

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...




تاریخ: 15 فروردين 1388برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

در محیط های صنعتی به دلیل وجود ماشین آلات سنگین و حمل و نقل زیاد و  همچنین به دلیل وجود مواد شیمیایی و مایعات لغزنده گوناگون، کاشی انتخابی شما باید استحکام بالای داشته باشد تا بتواند فشارهای وارده را تحمل کند. ضخامت کاشی بهتر است زیاد باشد.

در محیط های صنعتی به دلیل وجود انواع مایعات، خطر لغزش وجود دارد. بنابرین از کاشی هایی استفاده نمایید که دارای برجستگی و مقاوم در برابر لغزش باشند.

کاشی های استفاده شده در محیط های صنعتی و خصوصاً در محیط هایی که مرتبط با  مواد غذایی باید به راحتی تمیز شود تا موارد بهداشتی رعایت شود.




ارسال توسط اکبر کریمی

برای تهیه مقدار مورد نیاز و طرح و درجه بندی یکدست و... باید به نکات کلیدی زیر توجه کرد.

  1. سطح مورد نظر برای کاشی کاری به چه میزان است.
  2. مقدار فاصله بین کاشی ها که در نظر گرفته شده چقدر است.
  3. کاشی استاندار درجه ممکن است حدود 5 % دارای عیب باشد.
  4. احتمال شکستن کاشی هنگام کار را در نظر داشته باشد.
  5. احتمال معیوب شدن کاشی هنگام برش را از یاد مبرید.
  6. احتمال شکسن و معیوب شدن کاشی در آینده را در نظر بگیرید.
  7. نوع طرح درج شده روی بسته بندی یکسان باشد.
  8. درجه و اندازه کاشی ها روی بسته کارتن یکی باشد.
  9. تاریخ تولید محصول یکسان باشد.

با توجه به نکات فوق الذکر حدود 10 درصد کاشی بیشتر از سطح اندازه گیری شده تهیه فرمایید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این ده درصد با توجه به محیط شما می تواند متغیر باشد.

کاشی درجه یک به کاشی ی کفته می شود که از نظر مشخصات با نمونه استاندارد آن تطابق داشته باشد و حد اکثر 5 عدد کاشی از میان 100 عدد کاشی می تواند دارای عیوبی باشند.

در درجات دو ، سه، چهار، ... و  ضایعات به مراتب بیشتر قابل قبول می باشد.

در هنگام خرید کاشی با درجه بندی پایین، از فروشنده کاشی دقیقاً مفهوم  درجه مثلاً دو و نوع عیب را جویا شوید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

شید رنگ و سایز کاری از موادری است که باید هنگام خرید دقت کنید.درجات مختلف کاشی با توجه به شید رنگی که دارند تقسیم بندی می شوند که بر روی بسته بندی کاشی درج می گردد.

سایز کاری یا ابعاد تولیدی نیز مانند شید رنگی امکان دارد بسته به زمان تولید کاشی متفاوت باشد.مثلاً یک کاشی تولیدی 25*50  سانتی متر ممکن است سایز واقعی 249 در 499 میلی متر داشته باشد.

برای ایجاد یک کاشی کاری ماندگار با سطح خوب و زیبا، انتخاب یک کاشی خوب و با طرح مناسب و انتخاب یک اجرا کننده ماهر در کار نهایی بسیار ماثر و مهم می باشد.




تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1386برچسب:خرید کاشی, مدل کاشی ,کاشیکاری,,
ارسال توسط اکبر کریمی
موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir